X’de fark etmeden reklamlara maruz kalıyor olabiliriz

Bir zamanlar Twitter olarak bilinen X platformu, platformdaki reklam etiketleme eksikliği nedeniyle tekrar göz önünde. Kullanıcılar, genellikle “Reklam” etiketi taşıyan reklamların bu etiketi taşımadığını fark etti. Bu, hem kullanıcıların hem de Federal Ticaret Komisyonu gibi düzenleyici kurumların dikkatini çekebilir.

X şirketi zaten zorlu bir dönemden geçiyor. Bu reklam etiketleme sorunu, şirketin zaten üzerindeki baskıyı daha da artırabilir. X‘in bu konuda sessiz kalması, bu durumun kasıtlı mı yoksa teknik bir hata mı olduğu konusunda spekülasyonlara yol açıyor. Elon Musk, platformun başında bulunduğu için bu tür sorunların üstesinden gelmesi bekleniyor. Fakat Elon Musk, reklam gelirlerinde yüzde 60’lık bir düşüşü aktivist kampanyalara bağlayarak bu sorunların büyüdüğünü ifade ediyor.

X’de fark etmeden reklamlara maruz kalıyor olabiliriz

Reklam gözlemci grup Check My Ads’ın kurucu ortağı Nandini Jammi, bu etiketsiz reklamların örneklerini paylaşıyor. Grubu, benzer durumları raporlamaları için kullanıcılara çağrıda bulunuyor. Reklam etiketlemelerinin belirsiz olması, sadece kullanıcı deneyimini etkilemekle kalmaz, aynı zamanda reklamcıların güvenini de zedeler. Bu, şirketin marka güvenliğinden sorumlu iki ana yöneticisini kaybettiği bir dönemde gerçekleşiyor.

X’in bu etiketlenmemiş reklam sorununa net bir yanıt vermemesi, şirket içindeki daha büyük sorunların bir işareti olabilir. Düşen reklam gelirleri ve zayıf bir yönetim ekibiyle bu son tartışma, X’in yönetim ve operasyonel sorunlarına daha ciddi bir şekilde yaklaşmasını gerektirebilir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir